Stress och gastric

1kommentarer

Ingen superbra kombination har jag märkt. Jag måste hela tiden tänka mig för, annars får jag ont i magen. Utifrån det funderar jag ibland på om jag valt rätt jobb eller ej. Men säg vilket jobb idag som inte är stressigt, å andra sidan.

Jag har även haft en del stress på det privata planet den här veckan och det påverkar såklart att "aldrig" kunna slappna av, varken på jobb eller hemma. Men jag känner mig väldigt medveten om hur jag reagerar nu med magen och att jag måste strukturera upp på ett helt annat sätt. Och följa det, tvinga mig till det. Det är det som är utmaningen nu, och att jag inte kan styra riktigt tillräckligt, varken jobb eller hemma, min tid och hur mycket stress som finns i den. Alltså är det mitt eget förhållningssätt som jag måste jobba med. Piece of cake, eller?

1 kommentarer

Linna

14 Mar 2013 10:40

Ååå Gabba vad jag tycker du är duktig! Har läst en massa nu och du är så grym tycker jag! Heja dig!
och tack för adressen, nu ska jag bli bättre på att kika in här. Kramar !

Kommentera

Publiceras ej