Och DÄR var jag nere på tvåsiffrigt

0kommentarer

Skönt att ställa sig på vågen i morse, nu 99,3! Känns SÅ skönt att se resultatet lite, även om jag inte direkt tycker att jag ser så mycket i spegeln ännu. Men det är ju jag i ett nötskal å andra sidan, jag ser ju knappt när jag går UPP i vikt heller, förrän det har gått alldeles för långt.

Jag har fortfarande lång väg kvar, men det känns bra ändå! Idag har jag nån form av träningsvärk i magmusklerna, känns det som i alla fall. Men det kan likaväl ha att göra med att jag varit igång och ganska social senaste två dagarna. Och det i sig har varit positivt och jag har behövt det. Men det är kanske det jag känner av i magen på nåt vis? Nåja, det gör verkligen inte ont, utan är precis just som träningsvärk.

I tisdags var jag ju ute och gick i nästan en timme och sen tio sit ups efter det och det blev ju lite träningsvärk även då, men det la sig snabbt. Jag ska känna efter om jag orkar gå en runda idag igen, hoppas på det, men det blir i så fall senare. Annars ska jag idag ta det ytterst lugnt och VILA, det känns i kroppen att jag behöver det idag.

Kommentera

Publiceras ej