Hållet håller i sig

0kommentarer

Usch och fy. Det är mindre roligt igen nu... :( jag har fortfarande "håll", fast jag vet inte om det är rätt ord heller för det är inte riktigt den känslan heller.

Igår började jag i alla fall jobba och det gick OK. Hade ganska ont, förutom ovanstående, i huvudet och lite annat varstans vid lunchtid så jag fick ta värktabletter. Och jag trodde ALDRIG att jag skulle bli så trött. På eftermiddagen trodde jag att jag skulle somna faktiskt :(. Men det gick ok ändå och jag är glad att jag kommit igång igen, även om kroppen reagerar såhär.

Efter jobbet gick jag på kören och det är alltid så upplyftande så jag mådde lite bättre ett tag. Men väl hemma hade jag så ont så jag fick lägga mig nästan direkt. Fick ta en av de starkare tabletterna och det somnade jag på.

Kommentera

Publiceras ej