Misstag, synd, whatever

0kommentarer

Igår hade jag en skitdag. Vägde mig visserligen på morgonen och vägde då 108,3. På rätt väg absolut, och jag körde på hela dagen som vanligt, fram till kvällen. Där brast det totalt. Först omelett, men det var väl inte så farligt egentligen. Men efter bara en liten stund var jag istället döhungrig och gav till slut efter för fem knäckemackor med smör och ost. Som om det inte var nog tog jag en bit av kladdkakan som var kvar. Givetvis ångrade jag mig direkt, men det hjälper ju inte.

Annars var dagen igår ok, jag berättade på jobbet om operationen och vi pusslade redan nu i schemat så det ska funka när jag är borta. Skönt att man har så bra arbetskollegor!

Idag har jag sjukt dåligt samvete över gårdagen, har ju faktiskt klarat en hel veckas flytande innan. Vägde 108,4 i morse. Ska inte väga mig i tid och otid nej. Blä för mig helt enkelt, men nya friska tag idag.

Kommentera

Publiceras ej