På väg in

0kommentarer

Nu är jag på väg till operationen. Igår när jag skulle ta sprutjävlen på mig själv och livet var allmänt jobbigt så funderade jag på att skita i det hela. Men i morse när jag gick in och skulle duscha och desinficera kroppen andra gången så passade jag på att väga mig. 102,9. Jag klarar vikten med ett ynka hektos marginal. MEN jag har också gått UPP ett hekto på två dagar och då känner jag att detta är helt rätt. Jag KAN inte hitta något mönster i hur jag ska bete mig för att gå ner!! Jag har inte ätit nåt annorlunda senaste dagarna utan pulverdiet it is. Jag är lite orolig för att de ska säga nej eftersom jag har ett par småsår på magen men jag hoppas på det bästa. Så. Nu fick jag skriva av mig lite, bra där! Nu får vi helt enkelt se om vi ses igen.

Kommentera

Publiceras ej