Första arbetsveckan med Cambridge avklarad

0kommentarer

Det har gått förvånandsvärt bra, jag har inte behövt somna hungrig och så. Har inte vågat ställa mig på vågen eller annat, utan väntar till måndag morgon för att få en hel veckas resultat istället. Men jag har som sagt klarat det bra. Endast ätit riktig mat igår på lunchen då vi tackade av en kollega som slutade, men jag åt enligt LCHF då, vilket jag tänkt gå över på efter att jag känner mig nöjd med Cambridge. Åt två skivor köttfärslimpa, sås och sallad. Känner mig sjuk taggad att fortsätta också!

Tisdag och torsdag drog jag med min dotter ut på promenader eftersom både hon och jag behöver börja röra på oss och gissa om jag blev förvånad då hon idag, fredag sa "jag tänkte att vi skulle gå ut och gå en runda". (Hon är sex år.) Klart att man hakar på!!! Så lite motion har det blivit denna veckan också.

Nu laddar jag för helgen och tänker fortsätta med Cambridge och eventuellt lite motion också. Längtar till måndag för att se om det börjar bli lite resultat!

Kommentera

Publiceras ej