Skärpning!

0kommentarer

Huga! Idag har jag tagit lite för mycket avsteg från Cambridge. Inte på ett dåligt sätt, eftersom jag följt LCHF, men jag har ju faktiskt tänkt att köra Cambridge just för den därkick-starten. Nåja, man kan synda på värre sätt. Jag var på utbildning med jobbet idag och de bjöd på lunch. Valde mellan lax och raggmunkar, så det fick bli lax UTAN potatis. Tog yoghurtsås och sallad till, mums! Nu ikväll har jag och [mannen] gjort varsin omelett med diverse allt på, dvs korv, avokado, gurka, ost samt creme fraishe. Fruktansvärt gott if you ask me, men däremot får det max bli ett vanligt mål om dagen de närmsta dagarna, annars kan jag egentligen lika gärna gå över på bara LCHF direkt.

Är i alla fall nöjd med helheten, för jag bjöds även på fika idag och tog endast kaffe, så när jag syndar, så syndar jag i varje fall på "rätt sätt".

Köpte ett måttband igår förresten och ska mäta mig och skriva in måtten här, men det blir inte idag.

Kommentera

Publiceras ej