Lite lördagsfusk

0kommentarer

Helgen är jut lite svårare (enligt mig) att hålla sig till nyttigt. Men det gick relativt bra ändå. Jag tog mina tre Cambridge-soppor, men blev fruktansvärt hungrig sen på kvällen. Gjorde i alla fall ett bra val när jag väl "syndade", kollade i en av mina böcker om LCHF och valde sen att steka två ägg och hade sen skinka, paprika, gurka och en klick majonäs på. Det gick bra och jag höll mig sen resten av kvällen.

Idag söndag har jag också kunnat hålla mig hittills, jag har ätit två av tre Cambridge (fast druckit lite kaffe med mjölk i också). Det blir en till troligtvis, eller också gör jag något liknande som igårkväll med ägg. Det känns inte så farligt att göra avsteg från Cambridge om jag väljer sådana alternativ, alltså LCHF, eftersom det är precis vad jag tänker gå över till när jag känner mig färdig med Cambridge.

Är GRYMT spänd på vad vågen visar imorgon, även om det bara har gått en vecka.

Kommentera

Publiceras ej