LCHF-helg

0kommentarer

Dagens frukost:

Två stekta ägg, purjolök, tonfisk i olja samt majonäs. MUMS!

Igår kväll bjöd jag [mannen] på renskav med champinjonsallad, enligt recept av Ulrika Davidsson. Det var gott, men däremot syndade vi lite med några glas vin. Det känns okej ändå, och inte omöjligt att det blir ett par glas även ikväll. Förra helgen drack jag inget alls, men nu unnade vi oss.

Undrar lite vad jag ska fixa för lunch eller middag idag, bläddrar väl lite i böckerna eller googlar lite. Men är det någon som har något tips så är det välkommet!

Förövrigt ställde jag mig på vågen i morse, även fast jag inte ska det förrän måndag (svårt att tygla mig), och den stannade nu på 107,0 kilo. Det händer alltså lite ändå. Nu lär jag dock binda en massa vätska efter vindrickandet igår så jag är beredd på att gå upp lite igen, men skönt att det händer lite i varje fall :).

Kommentera

Publiceras ej